Sunday, April 24, 2011

~sudah lama tidak bertemu~

Dear blog,
Rasanya sudah lama tidak kita bersua.. kemaafan ku pinta kerana hilang ingatanku buat seketika ke atas kata laluan kamu.. Kini aku sudah kembali untuk meluangkan masaku semula bersama kamu..

Dear blog,
Selama kita tidak bersua pelbagai cerita juga pelbagai rasa yang ku pendam sendirian tanpamu.. Tiada tempat mengadu sehinggakan diriku menagis sendirian.. Seandainya ku ingat kata laluan ini setidak-tidaknya segala rasa boleh ku luahkan kepadamu..

Dear blog,
Hmmm.. ntah kenapa ya tiba-tiba saja aku rasa kehilangan, kehilangan yang luar biasa.. jiwa aku kosong,sedih tanpa kata.. kenapa ek? Perlu ke rasa sampai macam nie sekali? Apa yang sebenarnya patut aku lakukan..

Dear blog,
Pernah dengar tak, "kita akan rasa kehilangan apabila orang yang kita sayang sudah jauh dari pandangan mata"... begitulah dengan apa yang aku rasa di saat ini.. tiba-tiba aku rasa kehilangan.. tiba-tiba aku rasa kesunyian.. dan tiba-tiba aku rasa kesepian.. adakalnya dia terlalu menyakitkan tapi adakalanya dia terlalu membahagiakan.. di saat kesakitan dan menyakitkan itu datang, aku merasakan diriku sangat bosan untuk lalui semua ini.. diriku tidak perlu kan nya lagi.. tetapi apabila kebahagiaan itu datang, sagalanya perlu dalam kehidupan ku seharian.. aku sangat memerlukan dirinya.. aku sangat sayang akan dirinya.. tapi.... Tuhan lebih mengerti apa yang terbaik untuk dirikuku dan dirinya.. 

Dear blog,
Pernah dengar akan perpisah?? sudah pasti kamu sudah jemu untuk mendengar kata perpisah dan jugak putus dari sesiapa saja yang menngunakan khidmat kamu... Putus! Berpisah! Break! Relationship it's over! itu yang terjadi keatas diriku saat ini.. Kenapa? Kenapa? dan Kenapa?............. adakah mungkin bukan jodoh kami? atau mungkin tiada keserasian lagi? atau mungkin................ hmmmm ntah la... yang pastinya SEDIH!!!

Dear blog,
Satu tahun sembilan bulan.... Tempoh yang agak lama bagiku untuk lalui segala suka duka pahit manis bersama.. Pelbagai kenangan yang tercipta takkan dapat ku lupakan.. ITU YANG PENTING!! Memori....

Dear blog,
Saat Kau Pergi...

Saat kau pergi 
Berlinanglah air mataku
Betapa singkat ku rasakan
Kebahagiaan itu kini lenyaplah sudah
Tak pernah ku inginkan
Perpisahan ini terjadi
Ku hanya bisa merelakan
Jika memang kau pikir inilah yang terbaik
Tak perlu kau beri alasan
Mengapa kau ingin pergi
Meninggalkan diriku
Karena ku yakin mungkin semuanya
Itu bisa membuatmu bahagia
sepenuhnya ku menyadari
Bahwa cinta itu
Tak mesti harus memiliki
Namun ku akan terus selalu menyanyangimu
Setulusnya hatiku
Tak pernah ku inginkan
Perpisahan ini terjadi
Betapa singkat ku rasakan
kebahagiaan itu kini lenyaplah sudah Tak perlu kau beri alasan
Mengapa kau ingin pergi
Meninggalkan diriku
Karena ku yakin mungkin semuanya
Itu bisa membuatmu bahagia
sepenuhnya ku menyadari
Bahwa cinta itu
Tak mesti harus memiliki
Namun ku akan terus selalu menyanyangimu
Setulusnya hatiku Saat kau pergi Berlinanglah air mataku 

No comments:

Post a Comment